Часті питання (FAQ)
-
Чи можу я повернути/обмінювати товар, який мені не підійшов?
Так, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Ми цінуємо своїх клієнтів і робимо повернення незважаючи на те, що згідно із законодавством України, постановою Кабінету Міністрів від 19 березня 1994 року №172 ювелірні вироби не підлягають обміну чи поверненню. Докладніше про умови повернення та обміну ви можете ознайомитись на сторінці.
-
Який гарантійний термін у мого товару?
Ми впевнені в якості своєї продукції, тому даємо гарантію 6 місяців на весь товар у нашому магазині. Це означає, що якщо щось трапилося з купленим виробом протягом цього терміну, ми безкоштовно проведемо його ремонт. Винятком є пошкодження при неправильній експлуатації. Гарантійний термін розпочинається з моменту отримання замовлення.
-
Чи можливо купити товар у розстрочку/оплату частинами?
Так, ви можете купити будь-який товар на нашому сайті в оплату частинами від ПриватБанк або Монобанк до 3 платежів. За розстрочку не стягуються додаткові комісії чи платежі. Для оформлення розстрочки вам необхідно додати бажані товари до кошика та при оформленні замовлення у розділі оплати вибрати відповідний пункт.
-
Які є способи оплати?
Ви можете оплатити замовлення будь-яким зручним для вас способом:
- при отриманні у відділенні (накладений платіж);
- картою Visa/MasterCard;
- розстрочка до 3 платежів;
- безготівковий переказ
Докладніше про способи оплати можна ознайомитися за посиланням.
-
Які є способи доставки?
Ми намагаємося зробити максимальну кількість способів доставки, щоб ви могли швидко та зручно отримувати свої замовлення. Ви можете оформити доставку такими способами:
- у відділення Нової Пошти;
- у відділення Укрпошти;
- кур'єрська доставка до дверей
- забрати самостійно до м.Дніпра.
Докладніше про способи оплати можна ознайомитися за посиланням.